torsdag 20. august 2009

Ferieslutt - End of vacation

Photobucket

Ferien er slutt, og damen har rundt regnet 1000 bilder å pusle med.....Takk for alle koselige og fine ord på bloggen min mens jeg har vært borte! Skal besøke dere alle så snart jeg får orden på alle inntrykkene og bildene og uttrykkene og bildene og høytrykkene og bildene og lavtrykkene og jøje meg så fint jeg har hatt det! :)

My vacation is over, and I have 1000 pictures........ Thank you for all your nice comments while I was away! I will visit you all as soon as I have arranged all the pictures and memories.....Gosh, I had a great time! :)

Photobucket

25 kommentarer:

Elin Bredesen Foto sa...

Dette var pent! Hadde likt det i s/v også jeg :))

Unknown sa...

Velkommen hjem! Flotte bilder, gleder meg til å se flere...:)

Anne sa...

*sukk* endelig!! sier jeg :-))

Dagrun sa...

Det nederste: Nydelig!!!!!!!

Wenche sa...

Nydelig

HightonRidley sa...

I love the second shot - a great composition with a point of focus and depth of field that works so well. Nice!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Velkommen tilbake fra ferie, godt å ha deg tilbake i bloggeverden igjen :) Kan se for meg at du har litt å finne på den nærmeste tiden med redigeringer og alt som følger med. Pene bilder du åpner med etter ferien!

Wenche sa...

Så kjekt å ha deg tilbake!! Flotte bilder, og det nederste var berre nydeleg!

Viola sa...

Velkommen tilbake! Ja det kan bli mange bilder når man er fotointeressert :) Flotte bilder du serverer her over også :)

Morten Pedersen sa...

Velkommen tilbake fra ferie og flotte bilder har du lagt ut og tenk nå er det helg.

pepperkverna sa...

Håper ferien var god....og gleder meg til nyr flotte fotoopplevelser. Hege

Anne-Berit sa...

Velkommen heim igjen,blir gøy å få se feriebildene.Vakre disse bildene du viser i dag,fin dybde i det første.God helg:o)

aso sa...

Velkommen hjem igjen! Det nederste bildet der er utrolig flott!

Jan K. sa...

Welcome back!
It's good to hear you've had e great time during your vacation.
I love your second picture, it's a nice composition and it has a beautiful DOF.

MedaM sa...

Welcome back! I am glad you had a good a great time.
I like these two photos that you posted. I like the depth of field on the first photo but your close up photo is also attractive very much.

Prospero sa...

Two superb shots, Valkyriens. And welcome back! I'm looking forward to seeing your photos.

Charlotte - FO² sa...

Velkommen hjem fra ferie :) Innmari flotte bilder du har lagt ut her :)

Petit Eyekiss sa...

välkommen tillbaka i etern!

Heges fotoblogg sa...

Velkommen hjem fra ferie :) Gleder meg til å se feriebildene dine!

arne sa...

Herlig med kornhøst. Syns du har fått med en værfront i det øverste bildet, var det finværet som kom eller gikk?

Bim sa...

Welcome back! I tried to guess where the above photos were taken...I ended up with a huge number of possibilities :)

Rune Eide sa...

Det er utrolig hvor mye fint man finner når man bare går ned på "grasrotnivå". Disse bildene hadde jeg veldig sans for.

PS Takk for hyggelig kommentar - jeg dukker vel opp sånn av og til :-)

Naturegirl sa...

Stunning images that you share today! Oh the job of editing and releasing photos that we don't want after taking so many!
I am still sorting through my Europeon vacation last year at this time!!

TorAa sa...

Flott indikasjon på at sommeren er på hell ---
--- dog akk, så kort den er å våre breddegrader---

George sa...

Welcome home! I look forward to seeing some of your pictures.