mandag 27. april 2009

Høyreist

Photobucket

15 kommentarer:

Svein sa...

Neppe fra Vigelandsparken? Som foto var det en ganske pen vinkling mot en "ryddig" himmel.

VALKYRIEN sa...

Takker!
Det er fra Holmenkollen, utenfor Rica Hotell. Stilig statue, men jeg stusser over at den står med ryggen til utsikten!

VALKYRIEN sa...

Park Hotell Rica er vel det korrekte.

George sa...

This is certainly an interesting statue against the beautiful blue sky!

Rune Eide sa...

Gjør det enkelt - det er vanskelig. Nydelig!!

PS Takk for kommentarene. Som du har skjønt er jeg ingen landskapfotograf, og jeg bruker færre og færre "kraftige" virkemidler i "vanlige" bilder.

FO - 2 sa...

Veldig flott vinkel og statue.
Opp, opp og oppover....
Bra knipsa! :)

Lenge siden sist nå, så nå skal jeg kikke meg litt rundt her hos deg.
God kveld! :)

Unknown sa...

Ha! That's so tall!

Mary Elizabeth sa...

Great perspective shot.
Mary Elizabeth @ Now and Then

Loran sa...

Wow, impressive lobby!

SandyCarlson sa...

Are those chimes in the lobby? How perfectly magical.

Copenhagen sa...

This place is so stunning!

Regina sa...

What a lovely hotel..nice photos once again..

Rune sa...

Stilig vinkel på den høyreiste. Rent og pent bilde. Men jeg ser du skriver den står med ryggen til utsikten, det var da stusselig at den står "feil" vei.

aso sa...

Wow! Stilig bilde av den skulpturen!

Russ sa...

Love this! Great composition...

Russ