mandag 24. november 2008

Til minne om Truls/ In the memory of Truls



Endelig har jeg greid å få denne Vistaen til å akseptere min scanner! Og da kan jeg endelig få lagt inn noen bilder av min forrige hund; Truls. Jeg kjøpte han gjennom Foreningen for omplassering av dyr (FOD) da han var 7 år gammel. Han hadde hatt et godt liv, og var en trygg og flott hund. Bildene over og under teksten, er tatt bare 5 dager før han døde 13 år gammel. Vi var da på en flott tur i Østmarka. Som dere ser, traff han en av samme rase den dagen, en liten hvalp - som tydelig gav Truls beskjed om at han aksepterte ham som "sjefen"!

Det hender fortsatt jeg savner Truls, selvom min lille "hoffnarr" i dag er like herlig. Men de har sine personligheter hunder også. Der hoffnarren er vill, rampete og egentlig litt av en baby - der var Truls en dannet herremann med en avdempet stahet. Han var egentlig litt kongelig av vesen, min lille Truls!



På bildet under, koser Truls seg med en harepus. Den fikk han av min lille niese - som ikke er så liten lenger.



Og her er min konge blandt hunder.

2 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Så fin han var. Sista bilden är ju bara helt underbar. Hoppas Daisy får lika många år som Truls.
Nattinatti!

Anne-Berit sa...

Å,for en skjønn liten kar han var.Visst er tibber kongelige,de mest sjarmerende,staeste høyheter man kan tenke seg.Kommer når jeg kommer jeg mor,virker det som Lotta sier når jeg roper på henne.Men de er de herligste koseklomper en kan tenke seg.Ikke rart du savner ham.Klem:)