lørdag 23. august 2008

Sverige er også vakkert!



Som alle sikkert forstår nå - disse bildene er tatt i Sverige! Nærmere bestemt på Abbas hytte og camping et par mil nord for Thorsby. Et utrolig vakkert sted, med nærmest rød sand i innsjøen som skapte underlige farger og nyanser i bildene. Det ble ikke noe bading på meg, men sønnen til kjæresten fisket nydelige abbor - som ble fortært med stor nytelse! En helg der, er hermed anbefalt for den som ønsker ro, vakker natur, meditasjon ved rusletur langs vannet - og hytter med høy standard! Selv den mest kummerlig utseende hytten hadde utstyr som vinglass, drammeglass, kaffetrakter, kjøleskap, dusj, vinopptrekker, Tv - ja - vi savnet faktisk ingenting der! Det var til og med bøker for den som fant naturen for kjedelig.....

Hytta lå 30 m. fra den nydelige innsjøen.





Måken på bildet under, angrep meg på en av mine turer langs innsjøen. Jeg kom nok litt for nær ungene - som jeg ikke så - men fader meg så forbannet den var! Den svisjet nesten håret mitt i sin iver etter å skremme meg vekk!

Og - som seg hør og bør når man er i Sverige, ja da må man jo på Chinarestaurant!

Ingen kommentarer: