mandag 19. mars 2012

Livstegn

Photobucket

Joda - jeg er i live! Men det har tatt litt lenger tid med oppussing og klargjøring av leiligheten for salg enn forventet. Det er noe med at når man først starter en oppussing baller det på seg! Og så lever man jo litt innimellom - og tiden går.
Men nå ser jeg lyset i tunnellen, og håper på salg i løpet av april.

Takker dere alle for oppmuntrende ord - og jammen er det noen som har savnet meg! Det varmen! Og nei - har ikke tenkt å gi meg med blogging, jeg kommer tilbake. Men sånn inntil videre, blokkerer jeg kommentarer fra dere. Det er nå en gang slik at det ligger en forpliktelse i å få en kommentar, da ønsker jeg å gi en kommentar i retur. Tid er ikke det jeg har mest av for tiden - lite tid til blogging, og lite tid til besøk og kommentar hos dere. Men jeg kommer tilbake. Mest sannsynlig med noen bilder i ny og ne uten at dere kan kommentere. Men det ender jo med at jeg kommer tilbake for fullt!

Takk ihvertfall, for alle gode kontakter jeg har fått - for oppmuntrende kommentare, og for alle vakre bilder jeg fortsatt ser hos dere1

Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer: