fredag 16. september 2011

Variasjoner over et høstløv

Photobucket

Photobucket

20 kommentarer:

Fjällripan sa...

Så snyggt! jag gillar speciellt din andra bild. Trevlig helg :)

Hilda R.B sa...

Spennende og flott!

Anne-Berit sa...

Herlige bilder igjen:)

Morten Pedersen sa...

Et kunstverk med lys igjen fra deg.

Kathrine sa...

WoW! Kjempespennende bilder! Ikke sant det er morsomt å tøye fotografiet/kamera til "nye" uttrykk?
Ikke alle bilder trenger klarhet i seg.

:)

Viola sa...

Det sitter vel og skjelver kanskje.. av høstvinden som stryker forbi..? Her ligger blader strødd utover.. Fossregnet og den lille vinden fikk fortgang i bladenes fall..

Jeg likte veldig godt de dråpebildene under her, sensuelt! :) Jeg klarer ikke å få så fine dråper jeg! Ikke klarer jeg å fange inn øyenstikkerne, heller ikke dråpene- he he

Klem fra meg! :)

HansKE sa...

Spennende bilder! Fin overgang fra skarpt til uskarpt i det andre bildet - og fine farger.

Anne sa...

Du er helt RÅ!!!, dette er fotokunst av ypperste klasse da, bilder som virkelig fortjener veggplass, du og du vennen.

Jeg har ligget på latsiden i det siste desverre. Internettproblemer er noe herk, men lite en selv kan gjøre noe med desverre. Kommer vel sterkere tilbake etterhvert bare noen får ut fingerene her snart.

God helg til deg herfra, stor klæm å

Mimmi sa...

så himla fint ..nr två blir min favorit :)

Leonora sa...

Det er vakkert! Liker slike litt uskarpe softe bilder jeg, mystiske og vakre.

Anonym sa...

This is pure art.
The first one looks like a bird, I think.
The second one is a very original way to show this first autumn leaf.
I hope the sun is still shining in and around Oslo. Overhere it's cloudy with now and then a drop of rain.

Meir enn tusen ord sa...

Åhh, fine variasjonar. Nydelig fanga. :)

Anonym sa...

Man kan göra många roliga saker med en bild. Ha en fin dag !

Torunn sa...

Du tar så vakre bilder!!

HansHB sa...

Spennende dette! Ønsker deg en flott ukestart!

EG CameraGirl sa...

You take such amazing photos!

Unknown sa...

Veldig kreativt! kult!

Ragnar Steinmoen sa...

Du får det til :)

Fotokarusellen sa...

To herlige bilder. Vakker fotokunst.

Rune Eide sa...

Bare det å se et tørt høstløv er en fryd, og dette var virkelig stor fotokunst!