tirsdag 27. september 2011

Høstsonate

Photobucket

Photobucket

Photobucket

17 kommentarer:

Hilda R.B sa...

Nydelig høstlek. Flotte alle sammen.

Lasse sa...

Vacker lek i höstens tecken. Underbara färger. Du är duktig på att skapa sådana bilder.

HansKE sa...

Kjempespennende høstbilder! Og flotte farger, spesielt i det siste bildet!

Torunn sa...

Nydelig, spennende og vakkert :o)

Tinas PicStory sa...

wonderful colored pics :)

Aina sa...

Stilig! Du veit æ like så godt sånne bilder. Litt kaotisk men likevell så flotte!
Meldt noen flotte dager framover, så da blir det ut på tur, selv om jeg ikke burde.
Ha en fortsatt fin høst!

Morten Pedersen sa...

Flott texture.

Anonym sa...

Hej! Oj vilken blandning av färger och olika mönster. Mycket bra ! Ha en fin dag !

Leonora sa...

SÅ lekre farger i det øverste bildet, flott jobbet! Herlige høst, min favorittsesong for foto :-)

Remi sa...

Nydelige bilder.. :)

Anonym sa...

The Autumn Sonata in yellow, green and a bit of blue.
I think it's a wonderful composition.

OT: I had so hoped to see the Aurora Borealis monday night, but it was so clouded ... And when the clouds disappeared late in the night, they were displaced by fog ... So you can understand I could cry. ;-)

Gry sa...

Så flotte høstfarger!

Anne sa...

Høstens farger og jeg elsker dem! så mye faktisk at nestenhele huset mitt går i denne fargepaletten, kasta meg aldri helt på den hvite innredningsbølgen jeg faktisk, så alt for glad i disse gode fargene :-)

Hos oss har faktisk Bjørka bare visna i år, uten å bli gul i det hele tatt, visstnok småsyk i form av sopp eller noe i den dur, kipt for en som fyker rundt med kamera på tur.

Klem til deg en mørk kveld.

Wenche sa...

Nydelig, hvordan har du fått detta til da ? Nysgjerrig som vanlig ;0)

Malgorzata Ingstad sa...

Nå skjønner jeg at vi har viftet med kamera samtidig. DET ER SPENNENDE. Men selvsagt er du meeeeeget avansert, du har lekt før.
Titalende titel og bildene er skjønne.

Viola sa...

Drømmende og vakkert! Som en symfoni! Utrolig flott! :)Skulle ønske jeg kunne dette også.. Har da tatt noen, men synes liksom ikke noe særlig om dem.. Men DISSE derimot- også de lekre høstfargene da! :)

Judy sa...

I admire your courage to keep this images! I always delete them, before I can even think they might contain beauty...