lørdag 7. november 2009

Vermundsjøen "on the rocks".........

.......med is... :)

Photobucket

12 kommentarer:

Gry Offernes sa...

Nydelige refleksjoner i vannet her!

Unknown sa...

Flott bilde og etterbehandling. Har du vært på Hedemarkstur nå da :)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Passelig på en lørdagskveld :) Nydelig bilde av et fint landskap.

Charlotte - FO² sa...

Wow, så flott der er!! Innmari fin etterbehandling :)

Anne sa...

Ohoi her var flott!! skjøner ikke helt jeg hvordan du får så fott et perspektiv på en måte..., ikke blond nei, bare litt sånn treig i toppen sjø :-) Gir ikke opp, en får bare øve og øve.

I grunn håpet jeg du hadde skrevet noen ord om hvordan en lykkelig `hvordan pleie kjærligheten på tur` epistel her nå...., for en hadde hatt behov for litt lærdom. Hadde det jo superkjekt i London kjekasen og jeg, men du som en fort ramler tilbake til normalen... fjernkontrollen, og HÆ??? ka sa du???

Vel... farsdagii dag da, og en kan jo altids forsøke litt selv også uten sin kvinelige stolthet, he he

Ha en superkjekk dag min venn.

Tristan sa...

Ja snart er det is på hele vannet.

Heges fotoblogg sa...

Det går mot vinter ja....

Rune Eide sa...

Jeg hadde nær sagt "double rocks" - nydelig bilde av hva som venter oss. Likte spesielt forgrunnen.

R.Ferrari sa...

Lugar muito bonito.

SandyCarlson sa...

This is a beautiful scene to drink in!

Petit Eyekiss sa...

Fantastiskt! Ser ut som stenarna flyter i vattenbrynet.

MedaM sa...

Wonderful landscape! The foreground and the DOF are just fantastic.