mandag 23. februar 2009

Frozen beauty



7 kommentarer:

Svein sa...

Den øverste er styggvakker! Og jeg likte lysglimtet i den nederste. Du tar jammen mye flotte foto!

VALKYRIEN sa...

Takk Svein! Veldig koselig at du synes det! Det er jo blitt en hobby, dette å ha med seg kamera overalt! Men ønsker meg et speilrefleks etterhvert! :)

Svein sa...

Jeg kjøpte meg et Nikon D60 ifjor, men har vel litt varierte erfaringer... Sikkert ikke flink nok enda.

Jeg går vel ikke tilbake til kompaktkamera, og drasser dermed på et egentlig alt for stort apparat. Men savner mange ganger zoom-mulighetene med superzoomkameraet, og likeså makromuligheten der. På speilrefleks ser jeg ikke helt for meg å kjøpe 2 linser til som blir dyrere enn apparatet, - men aller minst ser jeg for meg å dra på 2 ekstra linser i all slags vær for å ta de bildene jeg ønsker.

Så det er litt 2-sidig dette. Glad for speilrefleksen på mange måter, men savner alt det lettvindte med det gamle.

Anne-Berit sa...

Flotte bilder igjen,det første var knallbra!

Anonym sa...

That is indeed a beauty! I love this one. I can't believe that this really happens, hahaha...Frozen buds...frozen everything!

FO - 2 sa...

VAKKERT, og da er det meste sagt. :)

Anonym sa...

These are magnificent macros. And the shots below are beautiful too. Very impressive!
:-)