søndag 21. september 2008

Østmarka

ø

Da jeg så tåken rullet inn over Oslo tidlig i formiddag, tenkte jeg som så; her er det best å benytte anledningen etter flere dager med BARE grått og overskyet vær! Solen skinte, fuglene kvitrer - hva er da bedre enn en skogstur - litt lenger enn utafor døra! Tok ikke med meg soppkurven i dag - kun bikkja - og fotoapparatet.....hørte jeg noen bli forskrekket over at jeg husket det?????

Her kan det se ut som jeg har gått meg helt vill....... Besseggen her?????? Ok da - miniutgaven da!


Og sopp var der jo! Men ikke typen jeg vil ha i gryta! Men de er jo litt flotte da, der de kravler seg opp innenfor barken på en stubbe - og skjuler seg så godt de kan bak lyngen.....



En nyperose litt forsinket, lyste opp! Tror den har hastverk nå.... Og den skyen der tror jeg er kunstig laget.....


Og det er alltid et tre, en kvist - et spindelvev - som kan knipses!

Ingen kommentarer: