mandag 21. juli 2008

Velkommen til Valkyriens blogg!

Mitt første innlegg.....
I skrivende stund burde jeg vært ute i det flotte været med bikkja og fotoapparatet. Istedet sitter jeg her og er litt usikker på hvor dette vil bære hen. Ihvertfall ikke ut - det er nå sikkert! For lysten til en blogg ble for stor. Det er slutt på å veie for og i mot - så her er jeg!

Utgangspunktet for bloggen er min interesse for foto - så det blir mye bilder antar jeg. Dog, jeg er opptatt av så mange ting, kan hende bloggen utvikler seg og lever sitt eget liv etterhvert. Det kan jo bli interessant å se - for den som gidder følge med! Ha tålmodighet - for damen trenger litt tid å sette seg inn i dette her.

Utenfor er solen i ferd med å forsvinne bak åsene. Skyer lyses opp i gult og oransje - og bikkja krysser bena og ser bedende på meg fra balkongen. Tid for tur med andre ord!


Ingen kommentarer: